Ορκωμοσία νέων υπαλλήλων στο Δήμο Κυθήρων

Ορκωμοσία νέων υπαλλήλων στο Δήμο Κυθήρων

Ορκίστηκαν το πρωί της Δευτέρας 15-06-2026 από το Δήμαρχο Κυθήρων κ. Ευστράτιο Χαρχαλάκη οι 2 νέες μόνιμοι υπάλληλου του Δήμου μας κλάδου Διοικητικού-Λογιστικού κα. Κατερίνα-Μυρτώ Νοταρά και κα. Μαρία Αγγελοπούλου, επιτυχούσες της προκήρυξης 8Κ/2024 του ΑΣΕΠ.
Η ορκωμοσία έλαβε χώρα παρουσία των υπαλλήλων του Δήμου, του Αντιδημάρχου κ. Δημ. Καλλίγερου, του ΓΓ κ. Ιωάννη Ανδρόνικου αλλά και της μέχρι πρόσφατα Γενικής Γραμματέως κας. Ευφροσύνης Κασιμάτη, που μετά από απουσία πολλών μηνών επισκέφθηκε το Δημαρχείο συνοδευόμενη από τις ευχές όλων για ταχεία ανάρρωση και μόνιμη επάνοδο στο νησί μας.
Ο Δήμαρχος κ. Ευστρ. Χαρχαλάκης καλοσώρισε τις νέες υπαλλήλους, ενώ με έμφαση τόνισε ότι οι συμμετέχοντες σε διαγωνισμούς ΑΣΕΠ που δεν αποδέχονται τις θέσεις για τις οποίες διορίζονται, προκαλούν μεγάλο διοικητικό πρόβλημα στους Δήμους, αφού η διαδικασία αναπλήρωσής τους ενδέχεται να διαρκέσει έως και 12-15 μήνες, διάστημα κατά το οποίο οι θέσεις παραμένουν δεσμευμένες και κενές και οι Δήμοι χωρίς προσωπικό. Από τη συγκεκριμένη προκήρυξη, πρέπει να διοριστούν στο Δήμο 6 νέοι μόνιμοι υπάλληλοι (4 διοικητικοί, 1 οδηγός και 1 χειριστής) και μέχρι σήμερα έχουν αποδεχθεί το διόρισμό τους μόνο οι 3.
Οι νέες υπάλληλοι του Δήμου ξεκίνησαν αυθημερόν τη δοκιμαστική υπηρεσία των 2 ετών που προηγείται της πράξης μονιμοποίησής τους.

Κοινή χρήση αυτής της ανάρτησης


Δήμος Κυθήρων και Αντικυθήρων
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.

Δείτε επίσης:
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ